حذف اطلاعات تنظیم کاربر

اطلاعات تنظیمات کاربر سندی است از اینکه چه تنظیماتی و در کجا توسط کاربران پیکربندی شده‌اند.
دستگاه به‌طور خودکار اطلاعات تنظیمات کاربر را ثبت می‌کند و برخی اطلاعات ممکن است حتی پس از حذف کاربر باقی بمانند. هرگاه لازم باشد، اطلاعات تنظیمات کاربر غیرضروری را به‌صورت دستی حذف کنید. همچنین باید اطلاعات تنظیمات کاربر را وقتی که حداکثر تعداد کاربران و گروه‌های کاربری دارای اطلاعات تنظیمات کاربر به حد نصاب رسید، حذف کنید.
* اطلاعات تنظیمات کاربری را می‌توان برای حداکثر 500 کاربر و 50 گروه کاربری ثبت کرد.
* همچنین شما می‌توانید تنظیمات را به‌صورتی پیکربندی کنید که وقتی حداکثر تعداد کاربران و گروه‌های کاربری دارای اطلاعات تنظیمات کاربری به حد نصاب رسید، اطلاعات تنظیمات کاربر به‌طور خودکار حذف شود. [Action When Maximum Number of Users Exceeded]
* هنگامی که اطلاعات تنظیمات کاربر را حذف می‌کنید، اطلاعات دکمه‌های شخصی، دکمه‌های مشترک و زنجیرهای کلید نیز حذف می‌شوند.
اطلاعات تنظیم کاربر را از طریق ‏Remote UI (واسطه کاربر از راه دور) در رایانه حذف کنید. نمی‌توانید از پنل کنترل برای حذف این اطلاعات استفاده کنید.
اختیارات دسترسی سرپرست لازم است. برای حذف اطلاعات، دستگاه باید مجدداً راه‌اندازی شود.
1
به‌عنوان سرپرست وارد سیستم ‏Remote UI (واسطه کاربر از راه دور) شوید. راه‌اندازی ‏Remote UI (واسطه کاربر از راه دور)
2
در صفحه درگاه ‏Remote UI (واسطه کاربر از راه دور)، روی [User Setting Information Management] کلیک کنید. صفحه درگاه ‏Remote UI (واسطه کاربر از راه دور)
صفحه [Setting Information Management] نمایش داده می‌شود.
3
اطلاعات تنظیم کاربر را حذف کنید.
مطابق با اطلاعاتی که می‌خواهید حذف کنید، روی یک مورد کلیک کرده و آن اطلاعات را حذف کنید.
4
کمی صبر کنید، سپس دستگاه را مجدداً راه‌اندازی کنید. نحوه راه‌اندازی مجدد دستگاه
اطلاعات تنظیم کاربر را حذف کنید.
فرآیند حذف زمان‌بر است، بنابراین پس از اجرای حذف، کمی صبر کنید و سپس دستگاه را مجدداً راه‌اندازی کنید.
نکته
ممکن است اطلاعات تنظیمات کاربری که از یک برنامه MEAP استفاده می‌کند، قابل حذف نباشد.
F8A6-0EL